Thursday, January 1, 2009

blur+dillema

aku xtau la.ak blur.pe prasaan aku sebenar nye?btol ke aku suke dia?sayang dia?cinta?lg la tak.dulu mmg aku ada semua prasaan tu.but lately. GONE!
aku sendiri xtau.salah aku ke?salah dia ke?tp..
ntah la.
aku rase aku sendiri yang salah.dia x salah.maybe pressure kerja aku menjadi cm ni.poor him.
=(
he never try to understand me.apa yang dia tahu.ikut je pe dia cakap.xleh bantah.
aku perlu kan freedom.even my parents pun xpernah nak cakap pape.why dia yang lebih2?
tapi deep down under my heart, still ade cinta kat dia.tapi aku kena cari.
selok dalam2.sampai jumpa.
aku akan try menjadi yang lebih baik dan tegas.
sorry.

<3

1 comment:

.:misS ED:. said...

hahahahahaha,ain ku syg..npe ni? LEAVE him if u rs cinta tu nk kene selok dlm2 bru jmpe..poor him..i pn pnh rasa kot cm dat guys..dy xnk break cz ksian,but finally we broke gk..soo,jz LEAVE it babe.. join ma group SINGLErider..
hahhahaha,come on la..life must goes on WITHOUT him..=) i knw u syg,tp if da cmni..better,jz foget it..hahhahahahhah,i still lov u as agood pwen babe..=)